Όροι και Προϋποθέσεις Πωλήσεων Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.homez.gr υπό τους όρους και προϋποθέσεις που παρατίθενται κατωτέρω. Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος προϋποθέτει την αποδοχή όλων των κατωτέρω όρων και προϋποθέσεων. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του, άλλως τεκμαίρεται ότι έχει αποδεχτεί όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας του. 1) ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ Οι παραγγελίες λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από τη στιγμή που θα λάβετε με email σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε παραγγελίας επιβεβαιώνεται εκ νέου και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στη σελίδα του προϊόντος θα λαμβάνετε σχετική ενημέρωση, είτε τηλεφωνικά, είτε με e-mail στη διεύθυνση που δηλώθηκε κατά τη διάρκεια εγγραφής. Υποχρεούστε να ελέγξετε την Προεπισκόπιση Παραγγελίας και να μας ενημερώσετε (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης ολοκλήρωσης παραγγελίας) τηλεφωνικώς ή εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος ή αλλαγή την οποία επιθυμείτε. Πριν την αποστολή της Φόρμας Παραγγελίας λάβετε γνώση των εξής στοιχείων: • Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.homez.gr συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.23% • Οι διαστάσεις των προϊόντων αναγράφονται κατά προσέγγιση και μόνο για λόγους ενημέρωσης. Οι φωτογραφίες των προσόντων ενδέχεται να είναι ενδεικτικές. • Όλα τα προϊόντα διατίθενται σε πακέτο αμοντάριστα. • Φωτογραφίες κύριων προϊόντων που τυχόν έχουν μέσα τους διακοσμητικά και άλλα αξεσουάρ δεν συνοδεύονται με το προϊόν και κατ' επέκταση δεν πωλούνταν, βρίσκονται στην εικόνα μόνο για λόγους αισθητικής. • Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ενδέχεται να ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής/περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα homez.gr διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς/ξεχωριστούς χρήστες. • Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Oι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών ισχύουν για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών για αγορά μέσω του φυσικού καταστήματος «Home-Plus Ζόγκας» ενδέχεται να διαφοροποιούνται. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών από το κατάστημά μας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη και δεν καλύπτουμε διαφορές τιμών προϊόντων που αγοράσθηκαν από το φυσικό κατάστημά μας εάν ο πελάτης διαπιστώσει εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή το αντίστροφο. Η εταιρεία μας προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Homez.gr στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστότοπο www.homez.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για τη δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, αλλά και περιγράφεται με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Homez.gr παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα παραγγελίας των προϊόντων, που είναι διαθέσιμα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και παραλαβής των προϊόντων μέσα από τις σχετικές διαθέσιμες μεθόδους αποστολής. Ειδικότερα, ο πελάτης δύναται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί, καθώς και τον τρόπο αποστολής και πληρωμής τους. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας για πληρωμή μέσω αντικαταβολής που του παρέχεται (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και να αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. 2) ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά, η εταιρεία μας σας παρέχει την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή για τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά προϊόντα που περιέχονται στη σχετική ενότητα του ιστότοπου www.homez.gr 3) ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης και της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών/μεταφοράς/παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. 4) ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ Είστε υπεύθυνοι για: Την επιλογή Προϊόντος σας και την καταλληλόλητά του για τους σκοπούς σας. Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με την εταιρία μας, εάν υπάρξουν. 5) ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ H εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από τη στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. 6) ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης του διαδικτυακού τόπου, καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση, αλλαγή ή αλλοίωσή τους διέπονται και συμπληρώνονται από το ελληνικό δίκαιο, το δίκαιο της ευρωπαϊκής ένωσης και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετη προς το νόμο, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων. Το παρόν αποτελεί τη συνολική συμφωνία μεταξύ του διαδικτυακού τόπου και του επισκέπτη/χρήστη των σελίδων και υπηρεσιών του και δε δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή. Αυτός ο διαδικτυακός τόπος φιλοξενείται και γίνεται διαθέσιμος προς εσάς από την Ελλάδα. Οποιαδήποτε διαφορά και οποιοδήποτε παράπονο εγείρεται αναφορικά με το περιεχόμενο και/ή τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου www.homez.gr θα επιλύεται από τα Δικαστήρια, προς αποκλεισμό οποιασδήποτε άλλης δικαιοδοσίας.

 

Πολιτική επιστροφών και Ακύρωση παραγγελίας

Οι πελάτες του Homez.gr έχουν το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχουν επιλέξει και παραλάβει, μέσα σε διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσής τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την επιχείρηση και επιβαρύνουν τον πελάτη. Από το δικαίωμα επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας. Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε λευκά είδη, στρώματα, υποστρώματα όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) ή έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης στο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία. Όλα αυτά μπορείτε να μας τα στείλετε πίσω με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε (courier, μεταφορική εταιρεία ή κάτι άλλο), ή ακόμα και να μας τα παραδώσετε στο κατάστημά μας στο Κρανίδι Αργολίδας. Υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα αποστολής θα είναι δικά σας, καθώς κι ότι τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Η πολιτική επιστροφής των παραγγελθέντων και απεσταλμένων προϊόντων μπορεί να ισχύσει μόνο εφόσον: • Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (συμπεριλαμβανόμενων φθορών λόγω κακής μεταφοράς του, μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.). • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί. • Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής. • Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους. Δεν έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα. • Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς. • Δεν έχει παρέλθει διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη ή στο πρακτορείο μεταφορών. Προσοχή: Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τον ίδιο. Η αποστολή των επιστρεφόμενων ειδών πραγματοποιείται στην ακόλουθη διεύθυνση, με τη σήμανση «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»: Home-Plus Ζόγκας Ζόγκας Κωνσταντίνος Κρανίδι Αργολίδας, Τ.Κ. 21300, τηλ. +30 27540 22643 Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε, σε κάθε περίπτωση επιστροφής να επικοινωνήσετε πρώτα με το Τμήμα παραγγελιών, στο τηλέφωνο +30 27540 22643 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Επιστροφή Παραγγελίας» για να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής και το λόγο αυτής. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας αντικαταστήσει το προϊόν με το επιθυμητό. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε. Αν ο λόγος επιστροφής είναι ότι το προϊόν το παραλάβατε σπασμένο ή ελαττωματικό, τότε θα πρέπει επιπλέον να φωτογραφήσετε το σημείο που έχει τη ζημιά και να μας αποστείλετε τις φωτογραφίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αφού στείλετε και το ίδιο το προϊόν, με την απόδειξη και το έντυπο παραγγελίας του. Στην περίπτωση αυτή, θα το αντικαταστήσουμε και τα έξοδα αποστολής θα τα καλύψει η εταιρεία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Για να δείτε εάν το προϊόν σας έχει εγγύηση κατασκευαστή ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.homez.gr, βρείτε το προϊόν που αγοράσατε ή που σκοπεύετε να αγοράσετε και δείτε εάν αναγράφεται ότι περιέχει εγγύηση. Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το/τα προϊόν/προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχουν εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κ.λπ.). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο +30 27540 22643 ή με Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος Homez.gr για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που την κάνατε επικοινωνώντας τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτη&sigm