Οι πελάτες του Homez.gr έχουν το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχουν επιλέξει και παραλάβει, μέσα σε διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσής τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την επιχείρηση και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Από το δικαίωμα επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας. Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε λευκά είδη, στρώματα, υποστρώματα όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) ή έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης στο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία. Όλα αυτά μπορείτε να μας τα στείλετε πίσω με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε (courier, μεταφορική εταιρεία ή κάτι άλλο), ή ακόμα και να μας τα παραδώσετε στο κατάστημά μας στο Κρανίδι Αργολίδας. Υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα αποστολής θα είναι δικά σας, καθώς κι ότι τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο.

Η πολιτική επιστροφής των παραγγελθέντων και απεσταλμένων προϊόντων μπορεί να ισχύσει μόνο εφόσον:

• Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (συμπεριλαμβανόμενων φθορών λόγω κακής μεταφοράς του, μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.).

• Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

• Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.

• Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους. Δεν έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.

• Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.

• Δεν έχει παρέλθει διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη ή στο πρακτορείο μεταφορών.

Προσοχή: Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Η αποστολή των επιστρεφόμενων ειδών πραγματοποιείται στην ακόλουθη διεύθυνση, με τη σήμανση «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»:

Home-Plus Ζόγκας
Ζόγκας Κωνσταντίνος
Κρανίδι Αργολίδας, Τ.Κ. 21300, τηλ. +30 27540 22643

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε, σε κάθε περίπτωση επιστροφής να επικοινωνήσετε πρώτα με το Τμήμα παραγγελιών, στο τηλέφωνο +30 27540 22643 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα «Επιστροφή Παραγγελίας» για να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής και το λόγο αυτής.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας αντικαταστήσει το προϊόν με το επιθυμητό. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε.

Αν ο λόγος επιστροφής είναι ότι το προϊόν το παραλάβατε σπασμένο ή ελαττωματικό, τότε θα πρέπει επιπλέον να φωτογραφήσετε το σημείο που έχει τη ζημιά και να μας αποστείλετε τις φωτογραφίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αφού στείλετε και το ίδιο το προϊόν, με την απόδειξη και το έντυπο παραγγελίας του. Στην περίπτωση αυτή, θα το αντικαταστήσουμε και τα έξοδα αποστολής θα τα καλύψει η εταιρεία μας.

Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Για να δείτε εάν το προϊόν σας έχει εγγύηση κατασκευαστή ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.homez.gr, βρείτε το προϊόν που αγοράσατε ή που σκοπεύετε να αγοράσετε και δείτε εάν αναγράφεται ότι περιέχει εγγύηση. Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το/τα προϊόν/προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχουν εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κ.λπ.). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο +30 27540 22643 ή με Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος Homez.gr για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων μας, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που την κάνατε επικοινωνώντας τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης ή με αποστολή e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..